KT

KT

petek, 28. december 2007

OSLADNOST



1.

V rosni cvet razliva svet
ob svitu prve žarke.
Še mnogo bo poteklo dni
od deklice do starke.

A ti hitiš, hitiš, hitiš.
Še pesnik pretirava!
Ljubezen je, ljubezni ni,
ker pride in odtava.

Potem skeli in zdravi čas
vse ranice in rane,
v jezeru solz in mrkih lic
zacelijo kar same.

2.

Zdaj si ženska že na pol.
Manj kot laž, več kot resnica.
Poti ne najdejo domov,
sledi jim zoblje ptica.

In plašč strasti ogreva noč,
z njo ki v srcu sanja,
da morda kje kakšen princ
še zmeraj se priklanja.

Osladen kič! Kaj meni mar!
Nobena stvar ni sveta!
To kar daje bistvu čar
je kaveljc ki opleta.










4 komentarji:

VILINČEK pravi ...

Pod osladnostjo, ti bom zaželela SREČNO V 2008. In naj tisti kaveljc še dolgo opleta sem ter tja oz. se čim bolj pokončno drži :D

Lepo bodi na svoji strani!

Smeh in veselje je pol zdravja. Kje se skriva druga polovica? Ugani?

Objem od vilinčka!

Karel Turner pravi ...

Eh, Vilinček Sabinček!
Kaveljc:
sposoben, domiseln človek, navadno
moški: ti si pa res kaveljc
(PS. Čeprav v prenesenem pomenu lahko
pomeni tudi to? Packica)

Happy new year!

Kvz= Kaj Vidiš Zunaj?
Sneg?

Zato zate in Nevo:

DRAGI PUNCI!

Za vaju sem odprl račun št.2008,
pri univerzalni banki.
Nanj sem položil 365 dni,
polni ljubezni, veselja, zdravja in sreče!

Uživajta v zapravljanju!!!

Neva pravi ...

He, he Karel,zelo dobra ideja. Se že počutim kot kak strašen kapitalist.
Srečne obresti mi kar sijejo iz oči :-))))
Hvala.
Srečno Karel, čim več zdravja in čim več pesmi!

Unknown pravi ...

Na strani 2008 sem naletel na nove Turnerjeve pesmi in si zraven pripisal počečkan zaznamek: preberi vsaj še enkrat.

LpM