KT

KT

ponedeljek, 17. november 2008

Ne bo me

NE BO ME

Ne bo me v knjigi spominov,
pod
č
rnim dežnikom besed.
Z vsakim ovinkom sem mimo,
pahnjen ob stene nebes.

Ne bo me v hiši veselja,
ne v trsu pre
čute
noči,
v sivem mrtvilu osame
in v gubah zamujenih dni.

Ne bo me v zatonu poletja,
da bi kot zarja
gorel
.
Ne v vonju zatohlega cvetja.
Jaz bom z ognjem pojel.




2 komentarja:

vilinček pravi ...

Čeprav vsebina malo otožna. A dobra pesem zelo dobra pesem.

Dolgo nisem bila pri tebi, čeprav včasih tako pokukam kaj na to stran.

Vzrok se skriva v tem, ker sam dalj časa nisi ustvarjal in potem ne klilam vedno sem.

Sem pa vesela, čeprav tukaj z zamudo, da se je znova prebudila tvoja poezija.

Ali v rimi ali v svobodni obliki, vedno enkraten in neponovljiv.

In želim ti čim bolj veseli december... Naj ogenj gori in naj ne pojenja :)))

VILINČEK pravi ...

Saj sem vedela, da prideš nazaj :)))